Que aprendre estigui a l'abast de tothom. Diversifiquem les activitats per atendre els diferents ritmes i estils d'aprenentatge. # Que tots els alumnes se sentin protagonistes
Que aprendre estigui a l'abast de tothom. Diversifiquem les activitats per atendre els diferents ritmes i estils d'aprenentatge. # Que tots els alumnes se sentin protagonistes. Són els propis alumnes els que # descobreixen els conceptes a través del joc i del diàleg. # Que aprendre sigui una experiència. Proposem dinàmiques perquè els infants experimentin i desenvolupin la seva faceta social i comunicativa. Que aprendre sigui un desafiament. Fomentem la curiositat de l#infant i l' anàlisi d'una mateixa realitat des de diferents punts de vista. # Que siguin conscients del seu aprenentatge. Establim estratègies de metacognició (què aprenen, com aprenen millor, com se senten aprenent#). # Que s'avaluï tot el procés. Facilitem l'avaluació de tots els moments de l'aprenentatge (el joc, la seva verbalització i la seva expressió matemàtica). Que els alumnes adquireixin una base consolidada. Permetem prevenir posteriors problemes de comprensió i raonament matemàtic.